Powered By Blogger

Friday, July 18, 2014

Dah sebulan lebih (o_0)

Assalammualaikum..hai blogku.Dah lama tak date kan?Hehehe...busy sikit la baru2 ni.Ecewah..busy la sangat.Padahal kalau ada waktu terluang aku main game or tengok anime.Hehehe..sorry la eh wahai blogku.

Sejak 2 minggu yang lepas ni rutin harian aku agak packed sikit.Banyak benor quiz dengan assignment yang aku dapat.But its okay...ni baru permulaan.Btw,dalam aku dok kira2 hari,baru aku sedar dah sebulan lebih aku kat sini.Nak dekat 2 bulan dah pon.Uwahh...cepatnya masa berlalu.I'm getting old~

Aku rasa macam baru hari tu je aku daftar kat uitm ni.Tup2 dah nak dekat 2 bulan rupanya.Hahaha...tak sangka aku dah adapt gila2 kat uitm ni.Sampaikan aku rasa bahagia la dok kat asrama uitm tu.Puihh... Bahagia la jugak sebab aku selalu lepak dalam bilik je.Oppss..bukan aku anti-sosial ehh..Cuma aku tak tau aku nak lepak mana selain daripada bilik tercinta ni.

So at the end,aku mengadap je la notebook uzur aku ni.Jangan kecik hati eh wahai notebook.Me still love ya.Hmm...walaupon dah nak dekat 2 bulan aku kat sini,aku harap sem ni cepat habis.Bukan apa..aku bosan dok dgn roommate yang tak banyak cakap (T^T)

Aku bukan nak kutuk dia.No no no no no no..minta jauh daripada perbuatan mengutuk.Aku cuma berharap dia lebih talkative sebab aku tengok dia dengan kawan dia becok mulut dia.Dengan aku jadi pendiam lak. Selalunya aku yang mulakan perbualan.But now,aku dah ketandusan idea nak berborak.Lagipon aku bukan la jenis yang banyak cakap sangat.Lagi2 kalau orang tu jenis tanya sepatah jawab sepatah.Lagi la aku tak tau nak rangka idea nak berborak dengan orang macam tu.Tapi kalau orang tu jenis banyak cakap insyaallah mulut aku ni pon jadi macam makcik2 kepoh yang selalu tunjuk dalam drama melayu tu. XD

Mungkin dia segan kot.Dia lak takde adik.(roommate aku tu senior)Mungkin dia tak reti nak bergaul dengan orang yang lagi muda dari dia kot.Takpe..takpe..think positive.Jangan mengamalkan buruk sangka.Selain dapat dosa seketul,pemikiran pon boleh jadi sempit.Hehehe..ada gaya macam pendakwah tak?Wekk.. bapak perasan aku ni.Masuk bakul angkat sendiri.

Oh yes...aku masuk pertandingan kawad kaki.Terubat la jugak rindu nak berkawad dulu.But..i have made up my mind.Tahun ni tahun terakhir aku masuk kawad.Aku dah tua.Nak bersara dari kawad2 semua ni.Uhuk uhuk uhuk(batuk terkeluar kahak sebakul)Walaupon sedih jugak bila bayangkan tak masuk pertandingan kawad for next sem,but...it's okay.Daijoubu(search kat tenet cari maksud perkataan ni kalau rajin)

But for the first time,pertandingan kawad aku tu buat pada waktu malam.Latihan kawad pon buat pada waktu malam.Dari pukul 10 malam sampai la 11.30 malam.Penat tu memang penat tapi mana ada latihan kawad yang tak penat,kan?Sekurang2nya takde la kulit aku hangus macam orang minyak bila berlatih waktu malam.So..ada hikmah berlatih time2 malam ni.Balik je latihan terus terkam katil.Hehe..lantak la badan busuk dengan peluh ke sebab esok tu bangun pagi aku mandi.

Hmm...kesimpulannya(ececece..macam buat karangan lak)sepanjang aku dok sini aku busy dengan rutin harian aku ni.Sampaikan aku tak tau tarikh dengan hari.Yang aku tau malam pagi petang siang.Haha..teruk kan?Aku stop sampai sini dulu..Jyaa ne~

No comments:

Post a Comment